برگزیده ها
1394/8/10 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گیلانغرب خبر داد :

.

رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب خبر داد؛
مطلع الفجر:رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب  گفت :مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از 4 لغایت 13آبان ماه می باشد.
نادری

قباد نادری در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر در خصوص مهلت ثبت نام بدون کنکور ازمون دانشگاه پیام نور اظهار داشت:اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از روز دوشنبه 4 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز 13 آبان ماه سال جاری به پایان می رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد :کلیه داوطلبان اعم از شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 یا کسانی که در آزمون شرکت نکرده اند، می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مربوطه ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

وی تصریح نمود:طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه ۴ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه متقاضیانی که حداکثر تا 30 بهمن 94 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می شوند، می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) اقدام کنند.

نادری تعداد رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گیلان غرب  را 12 رشته عنوان نمود و افزود:رشته های قابل پذیرش بدون آزمون در این مرکز  شامل، شیمی محض و کاربردی ، ریاضی ، زیست شناسی عمومی ، علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری و برنامه ریزی، روانشناسی عمومی ، الهیات گرایش های فقه و مبانی حقوق اسلامی و علوم قرآن و حدیث ،حقوق ، اقتصاد ، ادبیات فارسی ،حسابداری ، جغرافیای برنامه ریزی شهری و تاریخ می باشد .

 

رییس دانشگاه پیام نور گیلانغرب  در پایان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور گیلانغرب اکنون  دارای بالغ بر 115 استاد عضو هیات علمی ثابت  و مدرس مدعو می باشد ، با تکمیل زیر ساختها و توجه به بعد کیفی  فضا و امکانات دانشگاه در آینده ای نزدیک شاهد جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد در 4 رشته شیمی ، روانشناسی ، علوم اجتماعی و زیست شناسی خواهیم بود که بی شک قدمی موثر در مسیر توسعه بنیه علمی و آموزشی در مقاطع عالیه در شهرستان و  فضای آموزش دانشگاه در گیلانغرب خواهند شود .

 

 دانشگاه پیام نور گیلانغرب اکنون با فعالیت شایسته خود دارای 1800 دانشجو در 13 رشته  با بکاریگیری بیش از 115 استاد در مقاطع و رشته های مختلف است


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر